20120119

outfitposthergotuž?!

co se týče tohohle typu postů, nemám v tom docela jasno. původní blog jsem zahlcovala spoustou příspěvků, kde se jednalo čistě o to, co mám zrovna na sobě, takže to muselo (jestli jsem správně chápala regule ostatních blogérů) zahrnovat co nejlepší hadry, hadry, hadry, boty, doplňky a žebradlo (pokud je zima tak ještě navíc kabát nebo "buďdobrýbožeadejnámoslepnout bundu"). vzhledem k tomu, že já se prostě odmítám fotit kdekoliv mimo byt, kde jsem v tu chvíli navíc úplně sama, moje outfit posty tohle prostě zahrnovat nebudou. amen! to jen na srozuměnou, abyste si třeba mylně nemysleli, že v týhle kose venku pobíhám v triku a okolo krku mám jen řetěz.

 
nenechte se mýlit, na první fotce nemám božsky špičatý bradavky jako madonna, to prostě jenom to tílko má erotickou kapsičku na dost příhodným místě.

1 komentář: