20120112

staronovámodla creeper shoes

Ať otevřete (téměř) jakejkoliv blog, vybafnou na vás creeper shoes. Já jsem z toho blahem bez sebe, protože to jsou samozřejmě báječný boty (mazáci je pochopitelně milovali už když to byla naprosto šílená móda pro metaláky/gothiky/podobnou černou verbež a kdy byla platforma když ne vysoká až do nebe, tak prošpikovaná bodlinama nebo aspoň pořádnýma dírama). Co mě štve je fakt, že když jsem si krýpry vyhlídla na asosu (kde jinde taky, HA?!), byla podrážka po prozkoumání pravděpodobně z molitanu, takže je nasnadě, že do týdne bude pryč - při hodně dobrý víře. Pokud byla podrážka z pryže, už to bylo tak divně udělaný, že bych vypadala jako pankáč vracející se po ránu z koncertu. V lepším případě to byly creepers pro pány, který dělaj sice už od velikosti šest, ale k mání byla jenom dvanáctka alias dětská rakev.
Moje otázka je tudíž jednoduchá jako svět sám - narazil někdo někde na creepers, který maj podrážku z materiálu kterej nezmizí už při prvním pomyšlení na doběhnutí tramvaje, vypadaj přiměřeně "elegantně" a nestojej tolik peněz, že bych půl roku denně jedla čtvrtku rohlíku a svítila si zbytkem louče?

creepers

1 komentář:

  1. nenarazil.
    A první post je skvělej, jsem zvědavá na další! :)

    OdpovědětVymazat