20120321

bordel.

jsem na zhroucení. s cca 14ti denním zpožděním mi konečně přišly objednaný trička z ciziny.
vypadalo to asi takhle - bez zájmu otevřu schránku, rozzářej se mi očička, vytáhnu dva balíky plný triček, letim celá nadržená do bytu, rozrazim dveře, sundám kabát, kecnu si na zem, rozškubu igelotový pytle, vysypu trička, pořádně se na ně podívám a v tu chvíli mi stoupá tlak.
jedno triko je tak titěrný, že bych ho mohla nosit jako korzet, kdybych nosila korzet. druhý je tak velký, že v něm skoro nejsem vidět a třetí má divnou neidentifikovatelnou barvu.
asi si řikáte, proč se kravka nepodívala pořádně na velikosti - no, kravka se na velikosti samozřejmě dívala, a proto nechápe, kde se stala chyba.
podezírám pošťáka, že ty trika vyměnil a teď se může za rohem potrhat smíchy. parchant. nicméně, od nakupování po internetu mě to rozhodně neodradí.
a protože jsem vzteklá, tak dneska bez obrázku (když jsem vzteklá, vypadám mimořádně hnusně).

Žádné komentáře:

Okomentovat