20120401

black, asos black.

už jsme to tu propírali, to pánský oblečení. já dneska vytáhnu další věc, která mě úplně fasinuje a možná právě proto, že je to pánský. je to jedna kolekce z asosu (kterej všichni důvěrně známe) a jmenuje se asos black. i pár věcí pro dámy má visačku s timhle nápisem, ale to mě nijak nerajcuje (jsou tam sice jedny hodně lesklý šaty, ale nic pro mě). zato ta pánská kolekce, ta obsahuje přímo báječný věci! no, mrkněte sami. kdybych mohla rozbít prasátko který nemám, všechno bych si to koupila a nosila.




 a kdyby chtěl někdo bručet, že ženský berou pánům prostě všechno oblečení atd. - no, všechny ženský přece ne.

2 komentáře:

  1. napsal jsem komentář, omylem sem klikl vedle. ve zkratce (představ si víc potrefenýho kejhání):
    ženský přejímají (to sem myslel) kalhotama počínaje všechny...

    máš něco asos black? je to hadr jak normalní asos? chtěl sem si koupit svetr, tak jestli nad tím mám uvažovat

    blog o chlapské módě zaměřenej na detail (když už chceš být chlap:) )
    www.guerreisms.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asos black mám dvě trika a svetr a je to stejnej "hadr" jako všechno ostatní z asosu. to ale nemění nic na tom, že to lahodí oku :)
      a ok, pokud to budeme brát tak, že ženský začaly krást pánům oblečky už kalhotama, tak to mlčim a šoupu nohama.
      a ten blog se mi líbí :)

      Vymazat