20120301

killer thighs.

nedávno jedna kamarádka na FB citovala dost děsivou věc, a sice, že ženy si nekupují punčochy z reklamy, ale ty krásný nohy z plakátu. svatá pravda musim říct. pro mě to platí hlavně, když si prohlížim internetový butiky (zrovna teď už půl hodiny civim na boží kraťásky do pasu a přemejšlim, jestli objednat nebo ne) ve skutečnosti ale koukám na to, jak moc to vždycky sluší tý holce na fotce/videu, která má gazelí nohy až do nebe, zatimco já mám nohy jako slon s mimořádně velkýma stehnama.
jak ztohoven? nenakupovat po internetu ale zajít do obchodu, kde maj v kabinkách světla zásadně na stropě (tzn. svítěj svrchu) a tak dělaj moje nohy ještě šílenější než ve skutečnosti jsou?

nicméně, ty kraťasy jsou vážně boží (maj na sobě zvířátka - tzn. gazelu vedle slonice a evidentně se maj rádi, takže já je budu mít ráda taky, jestli si je koupim), budu o nich dál přemejšlet a vroucně se modlit, abych se jednoho krásnýho dne probudila a takový gazelí nohy se mi prostě staly. i s těma kraťasama. hawk.

4 komentáře:

  1. netuším rozměr tvých stehen, ale snad to nebude tak zlé, vždyť holky mají vždycky trošku nafouklé představy:)) ty kraťasy vypadají krásně;)

    OdpovědětVymazat
  2. velka pravda s tymi reklamami...!
    a podla mna to take hrozne s tvojimi stehnami urcite nebude, takze ked sa ti pacia, tak kupuj : )

    pekny vikend!

    OdpovědětVymazat
  3. pekné kraťasky :)
    zaujímavý blog :)

    http://karissaworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy me nenapadlo nad tim takto premyslet, ale mas pravdu pravdouci! Jinak jestli jses to ty na profilovy fotce, tak v jakoukoliv mostroznost stehen absolutne neverim a kratasky si udelej radost ;)

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat