20120304

a skirt-hater.

posledních pár let jsem zarytej skirt-hater. sukně a punčocháče se mnou nějak nekamaráděj, takže je nemám ráda ani já. nicméně, pár sukní doma mám a když se sem tam (dnesadenně) prohrabávám skříní a hledám co na sebe, vždycky o některou z nich zavadim. zvedne se mi žaludek a hodim jí zase zpátky.
když jsem o sukni zavadila dneska, žaludek se mi překvapivě nezvednul, takže to s ní pro jednou zkusim. jenomže zkusit to se sukní v týhle zimě znamená zkusit to znova i s punčocháčema. co se týče punčocháčů, mám klasickou fóbii z toho, že si někde sednu/zavadim/cokoliv a udělám si na stehně/lýtku/kdekoliv oko jako pěst. pomozte mi!!! klasický legíny jsem tak nějak zavrhla (další věc, co nesnášim), takže mi je neraďte. no, jak je vidět, neni mi pomoci. a sukni taky ne.

 
on da move.

1 komentář: